środa, 31 lipca 2013

#1 Pierwszy post-troszkę o mnie :)

  Hej! :)

  Jak widać,założyłam bloga,jednego z wielu. Nie będzie to żaden blog modowy czy coś w tym stylu,po prostu będę tu opisywała swoje życie i poglądy na różne tematy. Nie jestem zbytnio doświadczona w 'blogowaniu',w zasadzie jest to mój pierwszy blog ;). Dopiero co zaczynam ogarniać bloggera, w czym pomaga mi przyjaciółka. (Dziękuję Anastazja;*)

Coś o mnie? 


   Jestem zwykłą nastolatką,niczym nie wyróżniającą się spośród innych.Jak wiele nastolatek,kocham muzykę. Jaki gatunek ktoś się zapyta? Odpowiem; ja nie słucham gatunków,tylko muzyki :). 
   Hmm.. nie jestem zbyt dobra w pisaniu o sobie. :) Mogę powiedzieć,że zapał do blogowania zapaliła we mnie Anastazja :** (rubinowe wino :D) 
   To chyba tyle.. następny post za 2-3 dni,żeby nie było spamu. :) 
  
Do napisania :**
Wika :)

1 komentarz:

Dzięki za każdy komentarz :)