piątek, 2 sierpnia 2013

#2 Czy plotkowanie jest złe?

Witajcie! ;)

  Jak tam wakacje? U mnie dobrze,tylko za szybko mijają :(. Ehh..nie wiem,jak przeżyję wrzesień znowu kartkówki itd..brr..
  No ale teraz przejdźmy do tematu dzisiejszego posta. 
 Pewnie nie raz każdy z was usłyszał teksty typu 'a słyszałaś że Kaśka ma chłopaka?', 'ey,podobno rodzice Wojtka się rozwodzą' I teraz następuje pytanie: czy obgadywanie/plotkowanie jest złe? Moje zdanie na temat jest takie: wszystko jest dobre,ale z umiarem. Okej,czasami można sobie poplotkować ale żeby puszczać w obieg fałszywe informacje o kimś..no cóż,zbyt miłe to nie jest. Dlatego,jak dostaniecie od kogoś jakąś plotkę,to lepiej nie puszczajcie jej dalej,bo nie wiadomo,czy jest ona prawdziwa,i możecie komuś sprawić przykrość.Wiem,bo sama coś takie przeżyłam. Dowiedziałam się,że zdradzam mojego chłopaka,podczas gdy ja sama byłam na wsi. Masakra. 
  Podsumowując: Poplotkować czasem można,ale wszystko z umiarem!


Tak wiem,że notka słaba ale jakoś nie mam smykałki dzisiaj :( 
Mam pytanie:powstawiać troszkę zdjęć z kolonii w Ustce,na której byłam?
A I MÓJ ASK: 

To na tyle,do napisania :** +moje foto :) 
 wczoraj wieczorem przerabiałam zdjęcia :D


1 komentarz:

  1. Ja staram się nie plotkować, bo sama nie lubię jak ktoś mnie obgaduję.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz :)