niedziela, 15 września 2013

#12 Alkohol,Papierosy i inne używki...

Hejka! 

   Na początku chciałabym bardzo,BARDZO przeprosić za ten brak postów,ale odkąd poszłam do szkoły w ogóle nie mam czasu,a to sprawdzian a to kółko a to kartkówka...przepraszam... rodzice mi nie pozwalają nawet na komputer wejść. Ale w końcu post jest! :D 
  Dzisiaj opowiem o różnych używkach na początku : 

Alkohol 

  Ludzie w różnym wieku piją piwo,wódkę itp.. w moim otoczeniu jest wiele takich osób. W gimnazjum są osoby,które były zgarniane przez policję! Co jest fajnego w piciu chociażby piwa? Nie wiem moim zdaniem to śmierdzi i ohydnie smakuje :D A wódka? Jeszcze gorzej. Dużo osób pije dla szpanu,by opowiadać co ja to nie zrobiłam/em po pijaku. 
Papierosy 

  Drugim takim problemem jest palenie papierosów. Dużo osób,nawet w moim wieku dymi jak smoki a ja nie lubię przebywać w otoczeniu takich osób. Strasznie śmierdzi a poza tym to bardzo szkodzi. Słyszałam,że w papierosach są trutki na szczury! A ludzie coś takiego palą. No i jeszcze po tym tak śmierdzą tym dymem i wszystkim. Jak ja się cieszę że moi rodzice już nie palą. 

Narkotyki

  Uch... narkotyki są pod różną postacią. Papierosy,rzeczy do wdychania,strzykawki. Przykładem narkotyku jest marihuana,potocznie zwana maryśką. Nie wiem zbyt dużo na ten temat,ale słyszałam że człowiek zachowuje się co najmniej.. dziwnie. 
  

Podsumowując ; używki to masakra, a jak już musicie ich zażywać to skończcie chociażby 17 lat.. 
Taki post nijaki :( 
http://ask.fm/Wiktorkaa123  pisać wasze opinie itd 
DO NAPISANIA! :) 


jedno z ulubionych zdjęć mojego chłopaka ;_; 

  Wika

5 komentarzy:

  1. Zgadzam sie z toba chociaz np szampan czy martini jest smaczne ( nie to zeby jakos nalogowo pila, lyczek od mamy xD ) Co do papierosow dla mnie to jest chore -,-
    Pozdrawiam z Holandii
    Framlii.blogspot.com
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wbijać! http://zielonogorski-akcent.blogspot.com/ ;*** Fajny blog ;) Pisać u mnie na blogu w komentarz nazwy waszych blogów to zaobserwuje ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię jak ktoś pali..
    obserwujemy? klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie piszesz, całkowicie się z tobą zgadzam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tb, cudowny post *o*

    Zapraszam : Wiku-Wikuu1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz :)