poniedziałek, 30 września 2013

#13 Dni Świdnika 2013-Ewa Farna

Witam!

  Ehh..i znowu brak postów,ja naprawdę nie wyrabiam z tą nauką. Myślę,czy by nie wziąć sobie kogoś do pomocy.. Dobra nieważne
  W tym roku na dniach Świdnika wystąpiła Ewa Farna. Razem z koleżanką,Magdą przyszłyśmy jeszcze wcześniej na FUX-y,grupę taneczną. Było strasznie zimno,bo to był wieczór.Po występie grupy czekaliśmy jeszcze 30 min. na Ewę.Miałam szczęście,bo udało mi się stanąć w pierwszym rządzie. W końcu Ewa wyszła na scenę i zaśpiewała piosenkę Bez Łez,a ja śpiewałam razem z nią. Potem zaśpiewała jeszcze kilka piosenek,niektórych nie znałam.Po każdej piosence krzyczeliśmy ZNAK,ZNAK lecz sam Znak został zaśpiewany pod koniec. Ewa wykazała się dużym poczuciem humoru i mimo,że była chora,to dawała z siebie wszystko.Jej głos..przechodziły mnie dreszcze. To było wspaniałe.A po koncercie czym prędzej do domu,do ciepełka. Było super. W przyszłym roku czekam na Julę. :)) 

DO NAPISANIA 


Wika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za każdy komentarz :)