wtorek, 29 października 2013

#16 Co nie co o fałszywej przyjaźni

Hej! 

 Przepraszam,że nie ma postów ale jakoś nie mam weny,humoru,wszystko mi się pie**oli za przeproszeniem :( 

Wracając do dzisiejszego posta; fałszywa przyjaźń. KAŻDY  z  nas jej doświadczył. Objawia się różnie : 
-przyjaciel mówi ci że cie kocha uwielbia a za plecami obgaduje 
-przyjaciel rozwala ci związek poprzez wtrącenie się 
-przyjaciel zostawia cię dla kogoś innego 
Jednym słowem; MASAKRA. Ja takiej przyjaźni doświadczyłam aż za dużo. Właśnie przez jedną taką 'przyjaciółkę' strasznie cierpię. (PATRZ 2 MYŚLNIK) Teraz ludzie puszczają na mnie ploty,straciłam miłość swojego życia..i z całej mojej zgranej 'paczki' zostały mi 2,3 osoby...fajnie. Chciałabym już pójść do gimnazjum i nie być w klasie z tymi s***mi za przeproszeniem. Wiem,że post krótki ale nie wiem nie wiem po prostu nie mam siły...oczywiście bloga nie porzucę. 
+SPODZIEWAJCIE SIĘ NIESPODZIANKI :) 
 

Wika 

1 komentarz:

Dzięki za każdy komentarz :)