niedziela, 4 sierpnia 2013

#3 Ustka-Kolonie 2013 ♥

 Witam serdecznie!

    Co tam u was? U mnie masakra,miałam sen,że mój chłopak znalazł sobie nową dziewczynę ~.~
 Ale nieważne. Przejdźmy do tematu dzisiejszego posta,czyli kolonii na której byłam w tym roku. (Była prośba na asku,więc piszę takiego posta.)
   No więc tak. W tym roku na kolonie wybrałam się ze znajomymi,w tym moim chłopakiem. Mimo to poznałam też wiele wspaniałych osób (pozderki ;*) Na początku była całodzienna jazda autokarem,masakra,czas tak wolno leciał... W końcu wieczorem dojechaliśmy. Najgorsze było to,że nie chcieli nam podać hasła do wi-fi i chcieli nam zabierać telefony! Ostatecznie jednak nie zabierali,bo wiele rodziców zadzwoniło do biura podróży. Już pierwszego dnia poszliśmy przywitać się z morzem i na molo oblała nas fala byliśmy caaliii mookrzyy. Następnie codziennie chodziliśmy na plażę,ku mojemu niezadowoleniu,bo chciałam zwiedzić Ustkę i pokupować pamiątki. Potem była jedna wycieczka całodniowa na wydmy (Słowiński PN). Polecam,piękne widoki! Zobaczcie zresztą sami: 

 
 Wydaje się trudno uwierzyć ale tam zaraz obok było morze!
No i tak. Ja z moim chłopakiem chodziliśmy cały czas za rękę (ahh,jak sobie przypomnę zdziwione spojrzenia nauczycieli..:D)
  A tu zdj. mojego chłopaka po mazaniu się pastą na plaży :
Oczywiście troszkę przerabiania musi być :D
  A na ognisku była super atmosfera..pod koniec. Ogień dogasał, pani grała piosenki na gitarze a my siedzieliśmy przytuleni ♥
  Hmm..nie wiem co napisać haha :D Po prostu powstawiam zdj:

Tęsknię very much <3 :( 

Zachód słońca 
Mini Zoo w dolinie Charlotty. 
Se ja w pokoju :D bluza Michała (mój chłopak) jak cuś. Zimno było :)
Ahh bałtyku,zobaczymy się dopiero za rok :( 
Latarnia morska w Ustce,bardzo ładne widoki były :)
 
z Dawidem,tęsknię młody :( 
To koniec. A i dziękuję wam za ponad 100 wyświetleń <3 

Wika. 

1 komentarz:

  1. Ah Wika, jakaś Ty kreatywna ;*
    Fajnie się to czyta <3
    Monika ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz :)