wtorek, 20 sierpnia 2013

#8 Odchudzanie,waga

Hejka! 

  Znowu wam dziękuję,tym razem za PONAD 500 wyświetleń,wow! <3 Ale fajnie by było,jakbyście obserwowali jeszcze. :D
  Dzisiaj co nieco o odchudzaniu. W tych czasach większość dziewczyn się odchudza,bo twierdzą że są grube,choć tak naprawdę są chude..nie rozumiem tego. I  w taki o to sposób,dziewczyny które mają już i tak niedowagę,tracą na wadze i robią się anemicznie chude. Lub,mając obsesje na punkcie odchudzania zapadają w anoreksję lub bulimię..wtedy trzeba udać się do psychologa. Niektóre nastolatki odchudzają się po to,by podobać się chłopakom a więc dziewczyny,apeluję: CHŁOPAKOM NIE PODOBAJĄ SIĘ WIESZAKI! Mają różne gusta,jedni wolą chude (ale nie za chude) dziewczyny,inni średnie a jeszcze inni pulchne. Poza tym;jeśli chłopak naprawdę was pokocha,to nie będzie zwracał uwagi na waszą tuszę. Są oczywiście osoby,które przezywają innych bo są np grubi,ale nie warto zwracać na to uwagi. No więc pomówiliśmy o ZŁYM odchudzaniu..
  Są ludzie,którzy mają nadwagę i naprawdę powinny schudnąć. Wtedy przechodzą na specjalną, zdrową dietę i zaczynają ćwiczyć. W gazecie kiedyś przeczytałam artykuł o dziewczynie,która ważyła ponad 200 kilo,a miała 16 lat! 
 Więc dziewczyny. Jeśli wiecie,że jesteście chude. A jak już musicie,to pamiętajcie,że głodówka NIE JEST dobrym sposobem na odchudzanie. Zamiast nie jeść,lepiej będzie jak zaczniecie ćwiczyć! Nie musicie od razu chodzić na aerobik czy coś,po prostu biegajcie,chodźcie na spacery,jeździjcie na rowerze.. przy okazji poprawi wam się humor! Jeszcze poproście przyjaciółkę żeby z wami pobiegała,będzie fajnie! 
Ok,to tyle teraz zdjęcie :) 
nie ma to jak wyjść na małe dziecko :o 
Oj,nie mam więcej

To na tyle,dzisiaj długo! 


Do napisania! 


  Wika 

6 komentarzy:

  1. Ładna :D
    Fajna notka :)
    http://uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka, bardzo fajny post i fotka :) Tu mój blog: http://bluejeans-lulu.blogspot.com/ Jeśli ci się podoba zasubskrybuj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz, dobrze wiem, coś o tym. sama próbowałam się odchudzać dla osoby, którą kiedyś kochałam a teraz jest godna pożałaowania :c
    http://schizophrenicaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę ci powiedzieć, że jestem pod wrażeniem ;) Kiedy znalazłam tego bloga byłam przekonana, że nie znajdę tu niczego wartościowego, że to będzie kolejny "gimbusiarski" blog o niczym, ale widzę, że się myliłam. Jestem bardzo mile zaskoczona, bo piszesz mądrze i o mądrych rzeczach. Brawo ;D
    Jeśli chodzi o ten wpis to w su procentach się z tobą zgadzam.
    Życzę powodzenia i proponuję odpalenie księgi gości ;)
    http://taktylkomowie.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tyle, dziewczyny mają kompleksy . Ale czasem nie lubię słyszeć "A bo Ty nic nie masz do zrzucenia" . Tak na prawdę nikt mnie nie widzi bez ubrań i ja widzę w których miejscach mam za dużo. Osobiście uważam , że jeszcze powinnam nieco schudnąć, chociaż wszyscy uważają LEPIEJ ... Że tak powiem :C

    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam, jeżeli Ci się spodoba - zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każdy komentarz :)