piątek, 9 sierpnia 2013

#5 Moje zainteresowania itp.

Witam,witam! 
  

   Dzisiaj bez żadnych wstępów,opowiem o moich zainteresowaniach. 
No więc tak; moja pasja to muzyka,śpiewam,kiedyś także nagrywałam covery na ising.pl,ale zwalił mi się mikrofon :( Macie linka do konta: http://ising.pl/elliegoulding 
Gram również na flecie,ale to jak mam czas ;) Hmm.. lubię też czytać książki,od niedawna. Najbardziej lubię takie połączenia romansu z fantastyką. Moje ulubione książki to  Saga Zmierzch. Zaczęłam też czytać Dzieci lampy,polecam ciekawe,o dżinnach,tego jeszcze nie było! :D 
  Jakiej muzyki słucham? Wszystkiego! Od disco-polo,po rocka! Kocham zarówno One Direction,jak i Linkin Park czy 30 seconds to mars. Moje ulubione piosenkarki to Jula,Britney Spears. Kocham głównie smutne piosenki i większość moich znajomych nie zna połowy piosenek z mojego telefonu. :D A mam ich 411 (mało,moja ciocia ma z 1000 :D). 
  

tak,dokładnie. 

UWAGA,KOCHAM TE GIFY! <3 






<33 

Britney! <3
  Moje ulubione filmy? Titanic i Saga Zmierzch! Na titanicu zawsze,ZAWSZE płaczę,nie potrafię tego pohamować. Widać,że między Rose i Jackiem jest prawdziwa miłość i jest mi ich bardzo szkoda. A w Sadze Zmierzch widać,że prawdziwa miłość i przyjaźń przetrwa na zawsze. 

Edward i Bella! <3
 To koniec na dziś. Wiem,że dzisiaj było więcej obrazków niż tekstu,ale mam nadzieję że wam to nie przeszkadzało. Następny post,oczywiście pojutrze i zapraszam do obserwowania! <3 

 Wika


                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za każdy komentarz :)