środa, 7 sierpnia 2013

4# Przyjaźń

Witam! :) 


   Przepraszam że wczoraj nie było posta,ale wróciłam późno do domu. I dziękuję wam za prawie 200 wyświetleń! To dla mnie naprawdę miłe. Dzisiaj temat posta znowu z aska,dzięki za podsuwanie pomysłów! :) 
  Dzisiaj zajmiemy się przyjaźnią. Chyba prawie każdy z was jej kiedyś doświadczył,prawda? No właśnie.
Fajnie jest mieć przy sobie kogoś takiego. Kto pocieszy cię czy nawet będzie przy tobie,gdy coś będzie nie tak. Kto pomoże ci się mścić na wrogach. Kto będzie miał z tobą najlepsze głupawki itd itp. Ale co gdy czyjaś przyjaźń jest fałszywa? Gdy ktoś udaje twojego przyjaciela a tak naprawdę obgaduję cię? Niefajnie prawda? Albo przypomina sobie o tobie tylko wtedy gdy czegoś chce? Ja doświadczyłam tej drugiej i nie jest to zbyt miłe,więc teraz mam tą osobę gdzieś. 
 Teraz poruszmy temat przyjaźni damsko-męskiej. Czy ona istnieje? Tak. Mam przyjaciół chłopaków i nigdy,przenigdy nie poczułam do nich nic więcej. Może to ma związek z tym,że ja już kogoś kocham? Nie wiem ale w każdym bądź razie przyjaźń z tym chłopakami jest super. ZAWSZE mogę im się wygadać itd.
 Teraz,pokażę zdjęcia moich przyjaciół (nie zabijcie mnie,błagam!) 
z Anastazją <3 
z Magdą :D jakieś stare. 
z Gromciem :D <3
z Mariuszkiem :D 
  Z resztą osób zdjęć nie mam bo to przyjaźń przez internet pozdrawiam Julia,Monika i Ola <3 
  To chyba tyle. Na koniec chciałabym podziękować za te 198 wyświetleń i poprosić o obserwowanie. I obiecuję że teraz posty będą pojawiać się regularnie. 
Do napisania!


Wika



  

6 komentarzy:

  1. Dlaczego za KAŻDYM razem ty i Mariusz musicie wychodzić SUPER na KAŻDYCH zdjeciach ???? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie nie :D lepiej z wijakiem *.*

      Usuń
    2. nie przeczę ;) ale i nie chodzi mi o to, że ty i mariusz musicie byc razem na zdjęciu, żeby byc zajebistym. Ty i mariusz jesteście zajebiści sami w sobie :d

      Usuń

Dzięki za każdy komentarz :)