czwartek, 15 sierpnia 2013

#6 Tolerancja

Hej! 

   Przepraszam za przerwę w pisaniu,ale nie miałam dostępu do laptopa :( (biedna ja)
   Dzisiejszy temat posta to tolerancja. Co to właściwie jest? To szanowanie czyiś poglądów,orientacji.. 
Jesteście tolerancyjni? Ja tak. Uważam,że KAŻDY ma prawo słuchać muzyki jakiej chce,ubierać się jak się komu podoba. No ale są rzeczy których tolerować nie można np przemoc.. to jest straszne. Ale są też osoby które niczego nie tolerują jak np rasiści..u mnie w szkole na szczęście czegoś takiego nie ma,ale wiele razy spotykałam się z nietolerancją do innej orientacji. Przecież miłość to miłość! Pamiętajcie o tym! Albo chociażby z muzyką. Często wyśmiewane są Directionetki.. bo przecież jak można słuchać tych pedałów! Ehh.. przecież fanki 1D nie obrażają osób które słuchają załóżmy rocka,więc czego obrażają nas? Chamstwo. 
Okey,koniec na dziś teraz zdjęcia. 
wakacyjna fota :) 
teraz obrazki do dzisiejszego posta:




:) 

Wika




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za każdy komentarz :)